انهدام "مواضع داعش" با " بمب‌های سنگرشکن KAB-1500 " + تصاویر

آمار مطالب

کل مطالب : 1148
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 410
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 420
بازدید ماه : 4395
بازدید سال : 9795
بازدید کلی : 150104

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فجر و آدرس aryamanesh76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 21 آبان 1394
نظرات
اخیرا فدراسیون روسیه از بمب‌هایی در سوریه استفاده کرده که در این گزارش به آن می‌پردازیم.
به گزارش خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیروی هوایی ارتش فدراسیون روسیه از مهرماه سال جاری با درخواست "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه وارد نبرد علیه تروریسم در این کشور گردید و ده‌ها فروند جنگنده ارتش این کشور شرق اروپایی وارد نبرد با تروریست‌ها شده است.


** عقب نشینی تدریجی تروریست‌ها در سوریه

ارتش روسیه بمباران نقاط مختلفی از سوریه را که تروریست‌ها در آن حضور دارند همچون "حلب"، "حما" ، "ادلب"، "لاذقیه" ، "دیرالزور" و ... را انجام داده  و این بمباران‌ها تاکنون تلفات سنگینی را بر تروریست‌ها وارد آورده است و این پروسه به گفته مقامات روسی حداقل 4 ماه ادامه خواهد داشت.


یکی از تسلیحاتی که نیروی هوایی ارتش روسیه در جنگ با تروریست‌های تکفیری  استفاده می‌کند  "بمب‌های سنگرشکن" (بمب سنگرشکن نوعی بمب  است که برای تخریب اهداف مقاوم شده زیرزمینی همچون پناهگاه‌ها و سنگرهای زیرزمینی و همچنین تاسیسات بتونی مدفون شده در عمق سطح زمین استفاده می‌شود؛ بمب های سنگر شکن که پیشینه ساخت آن به دوران جنگ دوم جهانی بر می‌گردد به علت نفوذ به زیر سطح و انفجار در اعماق زمین، تاثیری بر مناطق اطراف محل اصابت ندارد) است.

 "بمب سنگر شکن کاب 1500 (KAB- 1500)" یکی از بمب‌های هدایت شونده پیشرفته‌ای است که ارتش روسیه علیه تروریست‌ها در سوریه استفاده می‌کنند و این موضوع خصوصا برای داعش در مناطق تحت تصرف این گروه تروریستی خصوصا در شرق به کاربرده شده است.



انهدام مواضع داعش با

انهدام



بمب‌های سنگر شکن روسیه با برخورد به هدف به علت توان نفوذ از بدنه یا سقف محکم سنگرها و پناهگاه‌های زیرزمینی، پس از رسیدن به فضای داخلی هدف، منفجر می‌شوند. این بمب‌ها تاکنون مراکز فرماندهی تروریست‌ها و "مراکز جنگال (جنگ الکترونیک)"  و پایگاه‌های زیرزمینی تروریست‌ها را نابود کرده است.



**" بمب سنگرشکن "کاب  KAB -1500 "
 
خانواده " بمب سنگرشکن KAB -1500 "  از جمله بمب‌های هدایت شونده است که خصوصیاتی شبیه بمب‌های سنگر شکن ایالات متحده آمریکا (بمب کلاس " جی بی یو")  دارد. این بمب‌ها توانمندی انهدام تاسیسات زیرزمینی و پناهگاه‌ها را تافاصله حداقل 20 متر از  سطح زمین را  دارند.


 سایت دیگل (Deagel)  درباره  "بمب سنگرشکن KAB -1500 "  نوشت: بمب های سنگر شکن "KAB-1500L "،" KAB-1500LG-FE  " بمب‎‌هایی با وزن   1،500 کیلوگرم، هدایت شونده و  لیزری طراحی شده برای ضربه زدن به اهداف زمینی و ثابت است که این بمب‌ها توسط نسل‌های مختلف جنگنده‌های فدراسیون روسیه حمل و شلیک می‌شوند.


تعداد بازدید از این مطلب: 340
موضوعات مرتبط: نظامی , دفاعی و امنیتی , داعش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام دوستان وسروران عزیز به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم لحظات شادی داشته باشید لطفا پس از خواندن و مشاهده هر مطلب نظرات خود را مرقوم فرمایید. متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود